Dołącz do nas na YouTube
ODA w Sercu

Aktualności

Impreza Duszpasterstw na dobry początek, czyli...

07 październikaa 2015 r.
...HEJ, STUDENCIE ZŁAP TEN WĄTEK, W KAFE JERZY JEST POCZĄTEK!!!   22 października (czwartek) o rganizujemy pierwszą w tym roku akademickim imprezę duszpasterstw akademickich! Impreza odbywa się jak zwykle w klubie Kafe...

Szkoła duchowości - "Przed sklepem jubilera"

05 październikaa 2015 r.
Zapraszamy chętnych na poniedziałkową szkołę duchowości. Rozpoczął się Synod o rodzinie a nie ma rodziny bez małżeństwa, dlatego zaczniemy od tekstu Karola Wojtyły "Przed sklepem jubilera. Medytacja o sakramencie małżeństwa przechodząca...

Rozkład lotów 4-11 października 2015

04 październikaa 2015 r.
Poniedziałek 5.10 Różaniec ,  przy krzyżu obok Biblioteki Głównej ZUT, róg Ku Słońcu i Bohaterów Warszawy ,  18.00 Msza święta ,   Oratorium , 19.00 Szkoła...

Zmiana tajemnic w październiku

28 września 2015 r.
Zmiana tajemnic odbedzie się w niedzielę, 4 października, bezpośrednio po Mszy św. o godz. 20. Dla tych, co nie mogą być na zmianie tajemnic: W październiku podobnie jak w miesiącach letnich przyjmujemy zasadę, że odmawiamy kolejną tajemnicę ....

Gór mi mało! - zakończenie lata na Śnieżce

29 września 2015 r.
Zaczęliśmy na Śnieżniku, potem był Szyszak, po drodze zahaczyliśmy o morze, kajaki a latem to już w ogóle było szaleństwo, wspólne i indywidualne. Schodziliśmy gór trochę... Ledwo kilka dni temu opuściliśmy Bieszczady a już...

Bieszczady - info wyjazdowe

11 września 2015 r.
Liczba osób przekroczyła 40! Niebawem wyjazd. Jedziemy o 19.43 do Rzeszowa. Z Rzeszowa o 11.30 odjeżdżamy autobusem do Ustrzyk Górnych. Spotykamy się o 19.30 na kładce nad torami na dworcu Szczecin Główny.  Poniżej...

Premiera płyty Zespołu "SERDUSZKA"

31 sierpnia 2015 r.
Bardzo serdecznie zapraszamy na premierę nowej płyty Zespołu "Serduszka", która odbędzie się w sobotę 5 września 2015r. w Sanktuarium Najświętszego Serca Pana Jezusa w Szczecinie. Ksiądz Arcybiskup Andrzej Dzięga odprawi Mszę...

Zmiana tajemnic w sierpniu

02 sierpnia 2015 r.
W czasie wakacji (lipiec, sierpień, wrzesień) przyjmujemy zasadę, że odmawiamy kolejną tajemnicę, tzn. jeśli np. w czerwcu odmawiałeś Zwiastowanie, to w lipcu twoją tajemnicą jest Nawiedzenie św. Elżbiety, w sierpniu Narodzenie Pana Jezusa, we...

ODA idzie na pielgrzymkę

30 lipca 2015 r.
Od 40 lat pielgrzymi z naszego duszpasterstwa wyruszają 6 sierpnia, by po dziewięciu dniach dotrzeć na Jasną Górę. Pielgrzymujemy w Grupach Siedemnastych Warszawskiej Pieszej Pielgrzymki. Nasz grupa to Czarna. Prowadzą ją księża...

Projekt Kazachstan

27 czerwca 2015 r.
17 sierpnia z lotniska Tegel grupa studentów wylatuje na wolontariat polonijny do Kazachstanu. Jeśli ktoś chciałby wspomóc tę inicjatywę to może dokonać wpłaty na konto "Stowarzyszenia RAZEM" z dopiskiem...

[1]       «       46 | 47 | 48 | 49505152       »       [84]

Duszpasterstwo Akademickie

Ośrodek Duszpasterstwa Akademickiego „W Sercu”